Archive | NEWS RSS feed for this section

Rihanna – Diamonds (OFFICIAL MUSIC VIDEO)

22 Oct

Music video by Rihanna performing Diamonds

Rihanna – Diamonds (OFFICIAL MUSIC VIDEO)

Rihanna – Diamonds – Photos

rihanna-diamonds43

rihanna-diamonds5-video  rihanna-diamonds-video

Advertisements

Hip-Hop Executive Chris Lighty Found Dead

30 Aug

Hip-hop mogul Chris Lighty was found dead in his Bronx apartment Thursday (Aug. 30) morning. The 44-year-old reportedly died from a self-inflicted gunshot wound during an argument with his ex-wife.

Lighty’s name may not be immediately familiar, but he has been a key figure in hip-hop, serving as the manager for A Tribe Called Quest early in his career.

Hip-Hop mogul Chris Lighty Picture:

chris-lighty

Mariah Carey ft. Rick Ross & Meek Mill – Triumphant (Get ‘Em)

30 Jul

Mariah Carey ft. Rick Ross & Meek Mill – Triumphant (Get ‘Em) Photo

Mariah Carey ft. Rick Ross & Meek Mill - Triumphant

R&B diva Mariah Carey will return in August with a new single from her upcoming studio album. Mimi teamed up with rap superstars Rick Ross and Meek Mill for a song called ‘Triumphant (Get ‘Em).’ Mariah went on her Twitter page Saturday morning (July 21) to inform her fans of the good news. “So I can finally announce to you that my new single is coming out August 2 It’s called TRIUMPHANT (Get ‘Em) ft. Rick Ross & Meek Mill,” she tweeted. She later added, ” I wrote TRIUMPHANT when I was going through a difficult time & it helped me get through it.

What is Sopa Blackout and Pipa

18 Jan

The Stop Online Piracy Act, or SOPA, was not written by people who fundamentally misunderstand how the web works. They understand all too well, and want to change it forever. Behind the almost unreadable (yet truly scary) text of SOPA (and its Senate doppelganger, PIPA, or the Protect Intellectual Property Act) is a desire, likely fueled by powerful media conglomerate backers, to take us all back to the thin-pipe, content-distribution days of 1994 — right before the World Wide Web launched. From the moment the Internet and websites arrived, a veritable Pandora’s box of opportunities have opened to every average person in the world. Everyone became a content creator. Everyone had an audience.

This is wording from Wikipedia blacked-out site For over a decade, we have spent millions of hours building the largest encyclopedia in human history. Right now, the U.S. Congress is considering legislation that could fatally damage the free and open Internet. For 24 hours, to raise awareness, we are blacking out Wikipedia
Wikipedia blacked-out Photo:

Wiki_WP_SOPA_Splash_Full

Nick Cannon was hospitalized due to kidney failure

4 Jan

Nick Cannon was hospitalized due to kidney failure
Nick Cannon’s wife, singer Mariah Carey, tweeted the news with a photo.
Mariah Carey said, "This is us in the hospital – role reversal; Last year it was me attached to the machines (after having dembabies) and Nick was there with me through it, and now here we are."
Mariah Carey did not reveal how long the Nick Cannon was expected to remain in the hospital or what type of condition or progress he was making.

Mariah Carey with husband Nick Cannon in his hospital bed in Aspen, Colorado

Nick Cannon hospitalized-Mariah Carey

Beyonce – Dance For You – Official Video

25 Nov

Check out the video and let us know what you think
Listen to Beyonce,  Dance For You song below
Beyonce – Dance For You – Official Music Video

Beyonce – Dance For You Lyrics

[Verse 1:]
I Just Wanna Show You How Much I Appreciate You,
Wanna Show You How Much I’m Dedicated To You,
Wanna Show You How Much I Will Forever Be You,
Wanna Show You How Much You Got Yo Girl Feeling Good,
Wanna Show You How Much How Much You Understood,
Wanna Show You How Much I Value What You Say,
Not Only Are You Loyal, Your Patient With Me Bae,
Wanna Show You How Much I Really Care About Yo Heart,
Wanna Show You How Much I Hate Being Apart,
Wanna Show You Show You Show You Til You Through With Me,
I Wanna Keep It How It Is So You Can Never Say How It Use To Be.!

[Pre-Chorus:]
Loving You Is Really All That’s On My Mind & I Can’t Help But To
Thank About It Day & Night, I Wanna Make That Body Rock
Sit Back & Watch.!

[Chorus:]
Tonight I’m Gonna Dance For You
Tonight I’m Gonna Dance For You,
Tonight I’m Gonna Put My Body On Yo Body
Boi I Like It When You Watch Me
Tonight It’s Going Down
I’ll Be Rocking On My Bae, Rocking On My Bae,
Swirling On My Bae, Swirling On My Bae
Baby Let Me Put My Body On Yo Body
Promise Not To Tell Nobody
Cause It’s About To Go Down.!

[Verse 2:]
You’ll Never Need 2 Cause I Will Be Yo Number 1
Them Other Chicks Are Superficial
But I Know You Know I’m The One
That’s Why I’m All Into You
Cause I Can Recognize That You Know That
That’s Why I’m Backing This Thang Back
Pop Popping This Thang Back
Drop Dropping This Thang Back
This Is For The Time You Gave Me Flowers
For The World That Is Ours
For The Moolah
For The Power Of Love & No I Won’t Never Ever E-Ever Give You Up
And I Wanna Say Thank You InCase I Don; t Thank You Enough
A Woman In The Street & A Freak In The You Know What
Sit Back, Sit BackIts The Pre-Game Show
Daddy You Know What’s Up.!

[Pre-Chorus:]
Loving You Is Really All That’s On My Mind & I Can’t Help But To
Thank About It Day & Night, I Wanna Make That Body Rock
Sit Back & Watch.!

[Chorus:]
Tonight I’m Gonna Dance For You
Tonight I’m Gonna Dance For You,
Tonight I’m Gonna Put My Body On Yo Body
Boi I Like It When You Watch Me
Tonight It’s Going Down
I’ll Be Rocking On My Bae, Rocking On My Bae,
I’ll Be Swirling On My Bae, Swirling On My Bae
I Wanna Put My Body On Yo Body
Promise Not To Tell Nobody
Cause It’s About To Go Down.!

[Bridge:]
I’m a Take This Is Time To Show You How Much You Mean To Me
Cause You Are All I Need, No Money Can Emphasize Or
Describe The Love That’s InBetween The Lines
Boy Look Into My Eyes While I’m Grinding On You
This Is Beyond Sex, I’m High On You
If It’s Real Then You Know How I Feel
Rocking On Ya Bae, Rocking On Ya Bae
Swirling On Ya Bae, In My Mind All I Can Think About Is A Frame For Our Future
And The Pictures Of The Past & A Chance To Make This Love Last.!

[Ending Chorus:]
Tonight I’m Gonna Dance For You
Tonight I’m Gonna Dance For You
I’m Gonna Put My Body On Yo Body
Tonight It’s Going Down
I’ll Be Rocking On My Bae, Rocking On My Bae
I’ll Be Swirling On My Bae, Swirling On Ya Bae
I Wanna Put My Body On Yo Body
Promise Not To Tell Nobody
Cause It’s About To Go Down.!

[Outro: x2]
Watch Me P-Pop It, P-Pop It For Ya Baby
Pop It Drop It, Drop It, Drop It For Ya Baby
Watch It Watch It, Watch It, Watch Me Roll It Baby
Wanna Make That Body Rock
Sit Back & Watch Me

Beyonce – Dance For You Picture:

beyonce-knowles-dance-for-you-sneak-peeks

How Celebrities React to Heavy D’s Death

9 Nov

Heavy D Image:

Havy D

Check out all the Calebs/Musicians reactions below

Monica: I am heart broken, God Bless Hev’s kids & family in this difficult time

… Jennifer Lopez: “how would you feel knowing prejudice was obsolete & all mankind danced to the exact beat” – rip heavy d …. You are in my heart 4ever

Lil’ Kim: #RIPHeavyD U will be missed 😦 but NEVER forgotten!!!!!!! Our memories are special!!! 😦

Big Sean: #RIP to Heavy D… I just seen him like 3 weeks ago

Nicki Minaj: We’ll never forget you babe! #hiphopelite #RIPHeavyD

Keri Hilson: RIP Heavy D. Glad I had the pleasure of meeting you. In your words,”I got nuthin but love for ya.” Prayers to his family & friends.

Juelz Santana: A! Crazy how shit happens. I was late 2 da BET Awards & Heavy D’s Performance was 1 of da only 2 I got 2 see. Blessed 4 dat opportunity. RIP

Missy Elliott: U will be missed Heavy D so many laughs we’ve shared but your Music is Timeless and will Always be Around 4ever Love u Heav…

Swizz Beatz: Wow life is 2 short i am twisted about my brother The Great Heavy D 😦 R.I.P this is wack!!!

DJ Clue: R.I.P. To my dude Heavy D. He sat me down & gave me many inspirational talks when i started early in the game. Gon miss you brother. Luv

Nick Cannon: This is crazy. @heavyd such a beautiful person. He did and will continue to inspire me

Keyshia Cole: When I met Heavy D.. He said “believe U have a good soul, Sing with always having Something to say”. This was 1 year Be4 the 1st album RIP

John Legend: I’m so sad about Hev. He really was a wonderful person.

Big Boi: R.I.P Heavy D a true pioneer may god bless your soul

Diggy Simmons: Wooow can’t even believe that. RIP Heavy D and my condolences to his family. A true Hip Hop great

LL Cool J: May GOD embrace the soul of Heavy D and Bless his family. I respected you Heavy and I always will.

Eve: RIP HEAVY D… Sending my prayers and condolences to family and friends

Timbaland: i’m at a lost for words rip heavy d

Ciara: RIP HEAVY D! He was a really nice man! Sending my condolences to him and his family!

Ne-Yo: Man. I was just with Heavy D recently in London. Had I known it’d be the last time I’d see him, I woulda told him he was truly great. RIP…

Tyrese: Live your life to the fullest… Everyday!!! It’s arrogant to believe the next second belongs to you…. @HeavyD a true class act RIP..!!

Fat Joe: R.I.P 2 HEAVY D I LOVE U ALWAYS LOVED U MY IDOL!!!!!!!!

Brandy: I am shocked, overwhelmed, and all of the above at the death of @heavyd ! May you rest in peace!! I love you and I promise to live INSPIRED!

Usher: This is too heavy, I can’t believe it. HEAVY D was just here. Truly gone too soon. My heart and support goes out to his family. R.I.P HEAVY

Boyz II Men: UGH…heavy d..always cool as hell with us..just a sick feeling….praying for his little daughter and family.

Sean Garrett: God bless @heavyd and his family just saw him a week ago.This is tough!!! A true great.U will be missed dearly!!RIP

Common: Heavy D was…no…is one of Hip-Hops finest. Your art and contribution will live 4ever brother! #RIPHheavyD

?uestlove: Damn man. This is a wake up call like a mofo. Heavy D was a good friend & he’ll be missed. Night I met him is funniest story ever.

Game: Last tweet of the day: Rest In Paradise to a GOOD FRIEND & legendary hip hop icon Dwight Arrington “Heavy D” Myers. Damn life sometimes !!!

Nelly: MAN I CANT EVEN TYPE IM SOO IN SHOCK!!!!!! my blessings and heart go out to the family of my MAN HEAVY D! #RIPHEAVYD!!!WOW WAD A SAD DAY 4SHO

Rev Run: R.I.P to one of the best rappers who ever Did it @HeavyD You will be missed tremendously!

Nas: RIP TO A REAL HIP HOP LEGEND HEAVY D!

Lupe Fiasco: RIP Heavy D…God Bless!!!

Estelle: RIP. Heavy D. i can;t believe that. I can’t. Was just in London w him. WTF.

Sean Kingston: R.I.P Rap legend Heavy D One Of The Most Influential Rappers Of The ’90s Era… Smh Another Sad Day For Music You Will Def Be Missed Man

Teyana Taylor: Oh No! Heavy D really passed away? Really?? Wow I was just in the stu w/ him not to long ago smh 😦

Christina Milian: RIP Heavy D… Heard the news today and was saddened. 😦 he was a really nice guy and had such a positive & friendly demeanor. Prayers 2 his family