Tag Archives: Funny

Nicole Westbrook – It’s Thanksgiving – LYRICS

22 Nov

Nicole Westbrook – It’s Thanksgiving – Photo

its-thanksgiving-nicole-westbrook (2)

 

Here we have another song by Nicole Westbrook and written by the infamous Patrice Wilson a.k.a. Fat Usher to cash in on the success of his previous music video "Friday."

Which lyrics do you hate more Friday or It’s Thanksgiving lyrics

Nicole Westbrook – It’s Thanksgiving – LYRICS

 

Oh oh woh. Yeah yeah.
Alright yeah

Oh oh oh. Oh oh oh. Oh oh oh. Oh yeah.
Oh oh oh. Oh oh oh. Alright. Come on.

I’m wide awake. And I should take. A step and say thank you, thank you.
The things you’ve done. And what you did. Oh yeah. Uuu, yeah.
Source: LYBIO.net

December was Christmas. January was New Year. April was Easter. And the 4th of July, but now it’s Thanksgiving.

Oh oh oh it’s Thanksgiving. We we we we are gonna have a good time.
Oh oh oh it’s Thanksgiving. We we we are gonna have a good time.
With a turkey, eh mash potatoes eh, and we we we are gonna have a good time.
With a turkey, eh mash potatoes eh,
It’s Thanksgiving.
It’s Thanksgiving. (alright)

School is out, I can shout, thank you, thank you, thank you.
No matter how you do, no matter what you say, this is my favorite.

December was Christmas. (Christmas) January was New Year (New Year). April was Easter. And the 4th of July, but now it’s Thanksgiving.

Oh oh oh it’s Thanksgiving. We we we we are gonna have a good time.
Oh oh oh it’s Thanksgiving. (alright) We we we are gonna have a good time.
With a turkey, eh mash potatoes eh, and we we we are gonna have a good time.
With a turkey, eh mash potatoes eh!
It’s Thanksgiving
It’s Thanksgiving

Yo. It’s Thanksgiving giving giving and I’m trying to be forgiving. (come on girl)
Nothing is forbidden. You know we I gotta have.
I gotta give thanks to you, and you, and you.
Can’t be hateful, gotta be grateful.
Gotta be grateful, can’t be hateful.
Mash potatoes on my – on my table.
I got ribs smelling up my neighbor’s cribs. (alright)
Can’t deny
Havin’ good times
We’d be laughing till we cry

It’s Thanks
Thanks Thanks Thanksgiving
Come on
It’s Thanks
Thanks Thanks Thanksgiving
Give em Thanksgiving Yo!

Oh oh oh it’s Thanksgiving. We we we we are gonna have a good time.
Oh oh oh it’s Thanksgiving. We we we we are gonna have a good time.
With a turkey, eh mash potatoes eh, and we we we are gonna have a good time.
With a turkey, eh mash potatoes eh!
It’s Thanksgiving
It’s Thanksgiving

Nicole Westbrook – It’s Thanksgiving – Video

Advertisements

2011 American Country Awards Winners Full List

6 Dec

Carrie Underwood is a big winner at the American Country Awards 2011 held at the MGM Grand Garden Arena on Monday (Last Night) in Las Vegas.
Carrie Underwood won for Female Artist of the Year and for Music Video and Single of the Year by a Female Artist for “Mama’s Song.” You Rock Carrie!
Also the big winner of the night was Jason Aldean, who won for Music Video of the Year, which he worked on with Kelly Clarkson, for “Don’t You Wanna Stay.”
Also huge night for the Thompson Square collecting four awards
Lady’s man Scotty McCreery won Artist of the Year award

And Kristin Chenoweth tried to prove she had the biggest bottom in country when she revealed she had a comedy stuffed behind at the American Country Music Awards

American Country Awards 2011 Winners Complete List!

Album of the Year

Jason Aldean – My Kinda Party Lyrics *Winner*
Kenny Chesney – Hemingway’s Whiskey Lyrics
Brad Paisley – This Is Country Music Lyrics
Taylor Swift – Speak Now Lyrics
Keith Urban – Get Closer Lyrics
Zac Brown Band – You Get What You Give Lyrics

Artist of the Year

Jason Aldean Lyrics *Winner*
Kenny Chesney Lyrics
Lady Antebellum Lyrics
Taylor Swift Lyrics
Zac Brown Band Lyrics

Artist of the Year: Breakthrough Artist

Chris Young Lyrics *Winner*
Eric Church Lyrics
Eli Young Band Lyrics
Justin Moore Lyrics
Jake Owen Lyrics

Artist of the Year: Duo or Group

Lady Antebellum Lyrics *Winner*
The Band Perry Lyrics
Rascal Flatts Lyrics
Sugarland Lyrics
Zac Brown Band Lyrics

Artist of the Year: Female

Carrie Underwood Lyrics *Winner*
Sara Evans Lyrics
Alison Krauss Lyrics
Miranda Lambert Lyrics
Taylor Swift Lyrics

Artist of the Year: Male

Brad Paisley Lyrics *Winner*
Jason Aldean Lyrics
Luke Bryan Lyrics
Kenny Chesney Lyrics
Blake Shelton Lyrics

Artist of the Year: New Artist

Scotty McCreery Lyrics *Winner*
The Band Perry Lyrics
Jerrod Niemann Lyrics
Pistol Annies Lyrics
Thompson Square Lyrics

Music Video of the Year

Blake Shelton – Who Are You When I’m Not Looking Lyrics *Winner*
Sara Evans – A Little Bit Stronger Lyrics
Jerrod Niemann – What Do You Want Lyrics
Thompson Square – Are You Gonna Kiss Me Or Not Lyrics
Josh Turner – I Wouldn’t Be A Man Lyrics

Music Video: Duo, Group or Collaboration

Thompson Square – Are You Gonna Kiss Me Or Not Lyrics *Winner*
Jason Aldean – Don’t You Wanna Stay Lyrics
The Band Perry – You Lie Lyrics
Lady Antebellum – Hello World Lyrics
Zac Brown Band – As She’s Walking Away Lyrics

Music Video: Female

Carrie Underwood – Mama’s Song Lyrics *Winner*
Sara Evans – A Little Bit Stronger Lyrics
Reba McEntire – Turn On The Radio Lyrics
Ashton Shepherd – Look It Up Lyrics
Taylor Swift – Back To December Lyrics

Music Video: Male

Blake Shelton – Who Are You When I’m Not Looking Lyrics *Winner*
Jason Aldean – My Kinda Party Lyrics
Jerrod Niemann – What Do You Want Lyrics
Josh Turner – I Wouldn’t Be A Man Lyrics
Keith Urban – Put You In A Song Lyrics

Music Video: New Artist

Thompson Square – Are You Gonna Kiss Me Or Not Lyrics *Winner*
The Band Perry – You Lie Lyrics
Craig Campbell – Family Man Lyrics
Brett Eldredge – Raymond
Jerrod Niemann – What Do You Want Lyrics

Single of the Year

Chris Young – Voices Lyrics *Winner*
Billy Currington – Let Me Down Easy Lyrics
Tim McGraw – Felt Good On My Lips Lyrics
Thompson Square – Are You Gonna Kiss Me Or Not Lyrics
Zac Brown Band – As She’s Walking Away Lyrics

American Country Awards Winner Full List

Single of the Year: Duo or Group

Thompson Square – Are You Gonna Kiss Me Or Not Lyrics *Winner*
The Band Perry – You Lie Lyrics
Rascal Flatts – Why Wait Lyrics
Sugarland – Stuck Like Glue Lyrics
Zac Brown Band – Colder Weather Lyrics

Single of the Year: Female

Carrie Underwood – Mama’s Song Lyrics *Winner*
Sara Evans – A Little Bit Stronger Lyrics
Miranda Lambert – Heart Like Mine Lyrics
Reba McEntire – Turn On The Radio Lyrics
Taylor Swift – Mean Lyrics

Single of the Year: Male

Jason Aldean – My Kinda Party Lyrics *Winner *
Luke Bryan – Someone Else Calling You Baby Lyrics
Billy Currington – Let Me Down Easy Lyrics
Tim McGraw – Felt Good On My Lips Lyrics
Chris Young – Voices Lyrics

Single of the Year: New Artist

Thompson Square – Are You Gonna Kiss Me Or Not Lyrics *Winner*
The Band Perry – You Lie Lyrics
Craig Campbell – Family Man Lyrics
The Janedear Girls – Wildflower Lyrics
Jerrod Niemann – What Do You Want Lyrics

Single of the Year: Vocal Collaboration

Jason Aldean – Don’t You Wanna Stay Lyrics *Winner*
Kenny Chesney – You And Tequila Lyrics
Brad Paisley – Old Alabama Lyrics
Zac Brown Band – Knee Deep Lyrics
Zac Brown Band – As She’s Walking Away Lyrics

Touring Headline Act of the Year

Jason Aldean Lyrics *Winner*
Kenny Chesney Lyrics
Toby Keith Lyrics
Tim McGraw Lyrics
Brad Paisley Lyrics
Rascal Flatts Lyrics
George Strait Lyrics
Taylor Swift Lyrics
Carrie Underwood Lyrics
Keith Urban Lyrics

Greatest Hits Award
Alabama Lyrics *Winner*

Artist of the Decade
Toby Keith Lyrics *Winner*

 

American Country Awards 2011 Pictures:

Jason Aldean  American Country Awards-2011Carrie Underwood American Country- Awards Thompson Square American Country Awards-2011Scotty McCreery American Country Awards Kristin Chenoweth perform  carrie-underwood-American-Country Awardsamerican-country-awards-2011-arrivals 2011

american-country-awards-2011-show-Blake shelton    2011-american-country-awards-show-winners-rep

 american-country-awards-2011-press- band perry  Kristin Chenoweth reveals comical Kim Kardashian2

2011 American Country Awards Performance Videos
Scotty McCreery American Country Awards 2011 performance

The Band Perry American Country Awards 2011 performance

Justin Bieber Sings "(It’s Not My) Baby"

3 Nov

Justin Bieber, recently slapped with a paternity suit, stops by to sing “(It’s Not My) Baby.” Jimmy Fallon – Justin Bieber Sings “(It’s Not My) Baby”